Menopauza-blog

„Neviditeľné svaly“, ktoré vás ochránia pred symptómami menopauzy

27.10.2019 10:44

V krajinách ďalekého východy poznajú spôsob, ktorým:

  • predchádzajú menštruačným problémom
  • zvyšujú sexuálny zážitok
  • zmierňujú príznaky menopauzy
  • predchádzajú chorobám v podbruší

To docielia tak, že ženy posilňujú svoje „neviditeľné svaly“.

Považujú to za tak dôležité, že už aj malé školáčky učia intímne cviky, vďaka ktorým si tieto svaly precvičujú.

Bohužiaľ, sa u nás nielenže intímne cviky neučia, ale veľa ľudí sa konverzácii o tejto téme rozpráva vyhýba. Verím, že intímne cvičenie sa časom dostane do povedomia verejnosti: cviky sú veľmi jednoduché, ale napriek tomu urobia veľa pre zdravie žien.

Ale kým sa tak stane, držme spolu aspoň my. Viem o Vás, že sa aktívne snažíte o to, aby bola Vaša menopauza bezproblémová...  tak pravdepodobne nebudete ani proti intímnemu cvičeniu.

Zázračné účinky intímneho cvičenia

Po tom, čo začnete s intímnym cvičením, budete zo dňa na deň pozorovať tieto zmeny:

  • počas 10-tich týždňov sa zvieracia schopnosť zvieračov zvýši o 132%
  • zlepší sa schopnosť udržať moč a stolicu
  • pošva bude pevnejšia a uzavretejšia
  • schopnosť dosiahnuť orgazmus sa zväčší
  • budete odolnejšia voči zápalom spodnej časti tela
  • fungovanie slizníc a žliaz sa zlepší
  • zvýši sa cievne zásobovanie
  • spodná podpora podbrušných orgánov bude väčšia
  • vyprázdňovanie bude ľahšie

 Ako toto vplýva na každodenný život?

  • Narastá obranyschopnosť voči infekciám podbrušia (čiže budete zriedkavejšie chorá)
  • Klesá riziko inkontinencie
  • Klesá riziko zlatej žily, v prípade už existujúcich problémov sa stav zlepšuje
  • Intímne spolužitie sa stáva príjemnejším

Zopár rád na každý deň

  • Ak budete mať potrebu vyprázdniť sa, spravte tak čo najskôr. Vždy sa vyhnite silnému tlaku, popritom dávajte pozor aj na správne držanie tela: predklonenou prednou časťou tela nezaťažujte podporné väzy brušných orgánov.
  • Počas dlhého sedenia sa často hýbte (hoci sa aj zamrvte na stoličke alebo sa postavte), aby sa hrádza mohla správne prekrvovať.
  • Starajte sa aj o väčšie svalstvo v okolí intímneho svalstva, pretože chrbtové, brušné, stehenné a sedací sval napomáhajú k stabilite panvového dna.

Našťastie, je čoraz viac štúdií poskytujúcich intímne cvičenia. Ak máte v okolí špecialistu zaoberajúceho sa intímnym cvičením, tak sa k nemu prihláste a začnite si precvičovať intímne svalstvo.

Prednosťou cvičenia je, že ak sa cviky naučíte, cvičiť môžete kedykoľvek a kdekoľvek. Sú pohodlné, rýchle a doslova posilňujú ženskosť.

WebShop System